Internetový marketing alebo prečo je SEO veľmi dôležitým faktorom
Viditeľnosť je v internetovom svete kľúčová, predovšetkým ak ste majiteľom e-shopu, ale v podstate tiež akejkoľvek zaujímavej stránky s potenciálom. Buďme však úprimní, väčšinou je viditeľnosť kľúčová, pokiaľ má váš web komerčný význam a chce uspieť, respektíve držať si stabilné miesto v internetovom marketingu. V takomto prípade určite musíte byť oboznámení s nástrojmi seo a kvalitnou seo optimalizáciou .
Tieto nástroje majú za úlohu držať, respektíve posúvať váš web na vysoké (viditeľné) miesta v internetových vyhľadávačoch ako napr. Google.
· A vieme, že drvivá väčšina užívateľov k nájdeniu konkrétnych služieb, tovaru či informácií použije tento, prípadne podobne známy vyhľadávač (Bing, Seznam, atď.)
SEO je anglickou skratkou pre Search Engine Optimization, čo môžeme jednoducho preložiť ako optimalizáciu stránky pre internetové vyhľadávače. Kompletnou optimalizáciou dosahuje konkrétna stránka seriózne umiestnenie na týchto miestach, čo je výrazným faktorom viditeľnosti a následnej návštevnosti. A vysoká návštevnosť značí vysokú šancu konverzie, respektíve fakt, že na vašej stránke začnú prebiehať požadované aktivity (objednávky, registrácie, zdieľanie, atď) v čoraz vyššej miere. Tento princíp je tak kľúčovým napríklad pre e-shopy a ich finančný zisk.
Pokiaľ teda užívateľ hľadá cez Google informácie napr.o kolieskových korčuliach a táto téma, respektíve tovar je relevantný s vašim webom, medzi popredné miesta mu vyhľadávač poskytne takisto vašu stránku a logicky čím bude na vyššom, viditeľnejšom mieste, tým vznikne viac návštevníkov konkrétneho vášho e-shopu či stránky. Prebehne takzvaná konverzia.
· Táto metóda je dnešnom internetovom marketingu esom v rukáve mnohých firiem a kľúčovým je tak boj o umiestnenie v spomenutých vyhľadávačoch.
Laik sa však pri optimalizácií môže dopustiť množstva chýb či nepreviesť optimalizáciu kompletne a vynechať veľa dôležitých detailov. Preto je doporučenou cestou požiadať o kompletnú optimalizáciu odborníkov.